6/01/2011

Hari Keluarga AKS :)

Assalamualaikum..


Malas nak cakap banyak-banyak . Masa hari Sabtu lepas , aku , my mother and adik aku  pergi SMK Bandar Putra sebab ada Hari Keluarga AKS . Ramai jugak lar yang datang and tak ramai budak-budak macam aku yang datang . Aku ikut pun sebab nanti kat rumah aku kebulur , mak aku bukannye ade nak masak , so baik aku ikut . Act. sebelum nie aku dah dua kali pergi sekolah ni masa darjah 3 and darjah 4 ke 5 , gitulah .


Pagi-pagi , biaselah , makcik pakcik j-robik sakan . Aku malas nak join walaupun banyak kali makcik mane tah asyik suruh aku join .

kan aku dah cakap, tak ramai sangat budak-budak yang datang.


Tengah syok-syok j-robik sakan , Pegawai PPD datang pulak . Puas jugak lar die tunggu dalam dewan . Lepas mak aku habis j-robik , kitorang pon pergilah gerai beli mee , burger ayam and burger hotdog . Seriyes menyesal beli burger hotdog . RM 2.00 ok ! Kalau sedap x pelah jugak an . Yang x boleh bla nye , mase Pegawai PPD berucap kat depan , aku selamba tenuk nye makan depan orang tu ;) Aku rase VVIP kat depan perasan tau tapi nak buat macam mane , aku sarapan 2 biji karipap je pagi tu . Kang aku pengsan kat situ , kau nak angkat ?


Dah habis berucap , semua sibuk serbu gerai . Dah habis beli tu , aku dengan adik cari port untuk makan dan minum . Kitorang tunggu my mother daftar nama untuk sukan rakyat .
Aku paling suke nasi lemak kukus ayam goreng berempah . Tak mahal ok , RM 3.00 .



kitorang lepak depan dewan ni



nie la nasi lemak nye . abaikan sambal die ok .

Abang tu cakap , die jual depan airport RM 2.50 . Nasi die lembut ok , ayam die berempah and sambal die manis . Oleh sebab sedaaaappp sangaatt , my mother beli 2 bungkus . Memang kenyanggg~


cendol ni , ok lar .


budak kat belakang tu sibuk tengok-tengok aku . budak ke akak ke , GHASAK


muke adik aku memang macam tu


aku tau aku tembam tu yang budak tu jelez :P


Alang-alang aku tengah bosan , baik aku ambik gambo budak ni . Syok je aku tengok depa ni main gelongsor-gelongsor . Sikit tak nak ajak aku :P



aiseymen , tengok sini lar :)


Gambo my mother masa sukan tak berapa nampak sangat sebab aku duduk kat tangga and my mother pulak nun jauh kat tengah padang sane . Tak kuase ok aku nak turun padang . Orang malas memang macam ni :P


Dah habis sukan rakyat , adik aku sebok suruh pergi temankan dia mewarna tapi tak bawak kaler . Nasib baik dapat kaler free . Kalau dah free , mestilah 'mahal' ye dak ? Hasilnya

...


...


...


...


...


abaikan muke adik aku . dia memang macam tu



dapatlah 200 sen


Mase majlis penutup , tak ade rezeki , tak dapat pun cabutan bertuah . Disebabkan itu , kami semua pergi ke IOI Mall untuk lunch . Kitorang makan yang dinner set dengan nasi yang dalam bucket tu , name die aku lupe pulak padahal aku yang pergi order .

Sebelum pulang , my mother belikan Coooolll Blog . Aku pilih Vanilla sebab peberet aku tuuu~. Kau tau tak ni first time aku minum mende alah nie .




aku suke pearl yang warne hitam tu . kenyal2 :)


Lepas tu , kami pun pulang dengan kenyangnya . Tapi sebelum tu ,




HAPPY HOLIDAY uoolllsss~ :)





p/s: aku sebenarnya geram dengan abang ke pakcik watever lar . die bawak DSLR sioott ! pastu ambik gambo depan aku . siyes macam nak .... and aku rase hari tu banyak gile aku makan :P
p/s: dah bulan Jun , befday aku ! ;))

No comments:

Post a Comment

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .