12/30/2011

Kata Hati aka Luahan Hati di Petang Hari

Assalamualaikum..

hari nie dengan agak bangganya nak bagitau yg saya baru je lepas tengok cite hantu bonceng ! nampak sangat ketinggalan tau dia nie , haha . abihtu dah tak tau nak tengok cite ape lagi . baru je nak tengok cite ongbak windu tapi hurmm , sedih ar nak cakap . tetibe je takde pulak video tu kat youtube . siyes baru semalam saya tengok elok je ade kat youtube . tengok2 arinie dah takde . nyesal tak tengok semalam wuwuwu . tapi takpelah . satu ari nanti konpem ade punye la kat tv . caye la cakap wa . ade punye cuma satu ari nanti la .

sebenarnye dah lame sangat nak cakap benda nie . lame sangat (padahal kelmarin) . ape perasaan korang eak bile tekan sesuatu kat blog seseorang tu tetibe penuh tab korang atas tu . dah dua kali saya kena . Tuhan je tau macam mane rasenya . harapnya lepas nie tak terkena lagi macam tu . 


I'm mad ! 

yg pasal banjir aritu , alhamdulillah sekarang nie cuaca dah panas . hujan jarang2 dah sekarang nie . insyaallah tak banjir nanti , insyaallah . nie nak bajet sikit nie , kite dah sampul tiga buku sekolah kita . penuh dugaan dan cabaran mase menyampul buku2 tu . sejujurnya saya tak gheti sampul buku . rase macam nak beli yg ready made punye even buku yg kecik pon kalau boleh nak ready made punye . settle masalah kalau macam tu :)

sedar2 hari nie dah 30 aribulan 12 . esok ari last tahun 2011 . macam2 yg berlaku tahun nie , same la macam korang . ade yg manis , pahit , masam , tawar , takde rase ape2 . tahun depan pulak nanti pelajar2 macam saya mesti jumpa kawan baru kt kelas baru . sedih pulak nanti bila teringat kawan lame kelas form 2 . dah tak same macam dulu kot tahun depan . 

arghh ! agak tension sebenarnye ye bile cakap pasal tahun depan . doakan lah saya dapat 8A tahun depan . kalau ade kengkawan saya yg bace nie , pon doakan lah saya jugak . saya pon mesti doakan korang jugak . insyaallah , tak mustahil tahun depan satu sekolah 8A dan 9A kan ? boleh tu boleh , tapi kena usaha dan tak dilupakan doa . usaha tanpa doa ibarat laptop takde internet tauk . 

risau la pulak tulisan minggu depan dah berubah . kejap beso kejap kecik , kejap kembang , kejap kontot . aishh ! tapi rasenye macam biase kot sebab semalam da try tulis nama kat buku adik . yg geram nye kt buku adik saya tulisan cantik la jugak pada saya tapi kat buku saya , grr , watdehel man ! tak macam tulisan saya pon dan sangat buruk ! macam mane tu biar saya dan rakan2 saya je lah yg tau . kenapa kawan2 ? yelah taun depan diorang mesti nampak punye kan mase nak bagi buku ke pinjam ke . 


tak mustahil kan tulisan jadi macam nie . kalau gitu rajin la ak buat nota taun depan :)

eh , kenapa semalam tak ramai orang beli buku eak ? tak bangun tido lagi lettew , haha . 

okla , terima kasih diucapkan kepada anda yg sedang membaca ini . yelah , awak yg comel tu . thanks ea sebab sudi bace luahan hati saya ni . entah ape2 je kan , tak bace pon takpe kod . ok , buibui :) assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .