1/04/2012

Yang Pertama

Assalamualaikum..

ya , semua sedia maklum yang hari nie hari first sekolah buat kebanyakan sekolah . pendapat saya untuk hari nie , agak penat berbanding tahun lepas . mungkin sebab tension atau cuaca . entahlah .

hari pertama , dah dapat omwek . 3 je . cehh ! tiga je tapi yang satu tu agak tension . you know what , deadline nye esok ! nasib tu masa last , ada masa kot . malam nie sibuk la dok menghafal kat bilik sengsorang sambil main enfon mama , hihihi .

tapi pada saya , Insyaallah saya boleh buat kerjaII lain untuk hari yg mendatang . kalau hari nie saya boleh , kenapa esok dan seterusnya tak boleh ?  SAYA BOLEH ! 

yang tak disangkaII tu , saya jadi bendahari . tension la aku camnie nak jaga duit bagai . tapi dah cikgu yg lantik , redha je lah kan . dapat jugak markah bonus koku walaupun 1 , daripada 0 , tak ke haru .

Ya Allah , kau berikanlah aku semangat untuk menghadapi hariII yg mendatang , Amin :)

No comments:

Post a Comment

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .