4/30/2011

Sukenyeee~ ((:

Assalamualaikum..


auu ! nyamuk ni ! iman pun pergilah tutup semua tingkap and tetiba ternampak baju belum angkat. Dengan sepantas kilatnya iman berlari tergopohgapah ke luar rumah. Selepas beberapa saat, iman masuk ke rumah semula dan menulis...


pheewww! memang pecah lemak iman. lemak ?


iman dengan lajunya pergi ke alat penimbang berat dan setelah ditimbang..


pergghh ! banyak gile iklan. So korang, semalam tengok majlis perkahwinan putera raja dengan pilihan hatinya ? Tengok. Hee~ kite same. Tapi takde yang best pon kan. Oklah. Takyah cite pasal bende yang takde kene mengene dengan kita ok ?


Minggu ni mungkin ramai pelajar yang duduk asrama balik rumah kan ? waaa.. ramai la yang online pesbuk yek ? pulak-pulak, cuti tiga hari. 72 jam la muke korang kat tempat online chat. Memang sah-sah la kene tarbiyah sebab bil letrik meningkat bile korang balik. Jadi, toksah ler peghabeh kan masa yang berharga ni dengan aktiviti-aktiviti yang tak berpekdah.


Lepas tu hari Isnin, parents kita pulak yang online. Maklumlah, Labourr Dayy. Sementara stok masih ada, belilah sabun pencuci pingganmangkuksudugarpuperiukbelangapisau Labour di kedai yang berhampiran dan nikmatilah saat-saat indah bercuti bersama buihbuih yang cutecute berterbangan di dapur. Korang pon boleh sangat join sekaki sekaligus mengurangkan bil letrik untuk bulan ni.


Sekian, terima kasih dan Assalamualaikum.



p/s: tajuk takde kene mengene langsungg dengan entry.



2 comments:

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .