4/05/2011

Alhamdulillah ((:

hooray hooray~ alhamdulillah. akhirnya iman dapat jugak masuk segmen gegar 1 ribu blog tu. dalam pada tu juga dapatlah iman approve 3 komen dalam masa satu hari(satu peningkatan yang baik pada iman). thanks pada diorang yang sudi menggegar blog iman yang ordinary ni. iman hargai sangat-sangat ((: 


alhamdulillah sekali lagi sebab follower iman pun dah meningkat kepada 30. mungkin pada korang apa la sangat tapi pada iman sangatlah susah nak mencapai ke tahap yang sebegini rupa, hampir berputus asa jugak tau.


so korang, joinlah segmen ni cepat-cepat. banyak maanfaat yang insyaallah korang akan dapat. mungkin pada awalnya korang macam blur sikit nak faham apa benda ni tapi belum cuba belum tahu kan ?


oklah korang. iman nak gegar team iman. kalau korang nak cari nama iman(manalah tau)pergi je dekat list blog yang masuk segmen tu, cari kumpulan 10 dan no. 84. sekian..

8 comments:

  1. baru lagi ke?? camtu rajin2 jalan2 bw, rajin2 kenal2 ngan blogger lain (sebab dorang banyak yang baik) dan rajin2 taip entri.. mesti nanti ramai kawan blogger baru yang iman dapat =)

    ReplyDelete
  2. Betul2,... ada guna jugak Mr Ben buat gegar blog 1000 tu,.... lebih bersemangat nak berblogging skang... huhuhu...

    ReplyDelete
  3. @kay_are thx bro ! insyaallah iman cube praktikkan . thx 4 da advice .

    ReplyDelete
  4. Salam kenal from group 10. singgah gegar sini! :)

    ReplyDelete

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .