3/24/2012

Sharing Is Caring

recently dekat Twitter tengah trending pasal #WhenImBored . macamII tweet keluar bila trending benda tu . dan tadi saya buka laman sosial terkenal abad ini saje je lah kan nak cek noti yang berlambak la sangat tu . satu je saya nak cakap , bosan gila !

kawan yang rapat dengan saya sorang je on9 . yang lain ? entah . tapi sukahati diorang lah kan nak on9 ke taknak yang kau sibuk pehal iman *marah diri sendiri*  tapi seriyes memang bosan tahap cipan beruk panda monyet tapir ah . tambah pulak dengan hari sabtu . saya kalau on9 hari sabtu memang muka takde perasaan . buatlah lawak macam mana . nak tengok cerita hindustan ? huh , macam bosan sebab tengok skrin tv je dah lemah , tengok gaya rambut dia dah tau tu cerita lama . 

entah macam mana tetiba je timbul perkataan 'printscreen' dalam paletak saya ni . eee apa kena mengena seyh ! nak cite la ni . itu hari saya terbukak satu page pasal printscreen  ustaz azhar idrus . tetiba teringat page tu hari ni . 


mungkin tak ramai yang tahu or mungkin semua dah tahu kot pasal page ni tapi saya nak share jugak . bukan nak tunjuk saya ni baik perfect nak share pasal agama ni semua . saya pun macam orang lain tapi saya tetap diri saya sendiri . paham tak ? nampak sangat tajuk pun sharing is caring . dan ini bermaksud saya ni caring *macam tak kena je ayat* saya tak pandai printscreen tapi belagak nak guna harap maklum =='



page ni pada saya sangat sangat sangat berguna buat kitaII semua yang beragama Islam . takde guna Islam kad ic tapi di dada ? tepuk keyboard tanya google , eh tepuk dada tanya iman .





hari ni kan birthday mama kita . atas tu kita nak seprais mama kita malam ni *padahal* mama kita yang kat entry ni . kita dah wish dah kat fb hehehe . mama kita cakap kita orang first wish depanII *masa basuh tangan kat sink haha* . apaII pun .. 


SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI SENANTIASA


dan yang paling penting .. 


DOAKAN ANGAH 8A PMR :)


mama saya suruh doa dapat cabutan bertuah mesyuarat agung sekolah adik saya . kejap lagi balik kot . insyaallah dapat . itu sahaja buat hari ni . eh macam comel je guna tulisan baru hikhik . ok assalamualaikum :)

2 comments:

  1. nilah baru anak yg baik, tulis entry pasal befday ibu mu,,, :D ~i'm support u~

    ReplyDelete

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .