5/01/2013

Sekadar Coretan di Petang Hari :)

Hai buat kesekian kalinya untuk tahun ni blog ni di update. Form 4 bukannya honeymoon year seperti yang dijangka. 

Okay rasanya honeymoon bagi yang raaaaaaajin study.

Saya tak.


Tau tak Form 4 ni sikap malas tu bertambah-tambah.

Memang kena cari penawarnya ni. Haishh!

Daaaan, dah kata malas tadi kan, sooooo I have to pen off here. Cehh mementang exam semalam keluar pasal surat.

Okay korang yang baca ni, have a nice day yaww! Tapi saya tak rasa orang baca blog saya lagi tsk tsk.

Saya taktau lah sama ada kepopularitian blogger dah menurun atau saya ni yang malas update so blogger pun tak femes. Okay ferasan.

Bosan gilaaaa kot hari ni. Patutnya saya study PI taaaaaaapi

Saya rasa anda tahu jawapannya.

Okaylah, sekian terima kasih. Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .