12/29/2014

After A Looooooong Time ...

Kali terakhir aku post masa tahun lepas. Hahahaha gila lama! Well budak nak ambik SPM kannn. Kena la 24/7 dengan buku je.

Ok itu tipu. Aku tak serajin itu ya wahai penduduk2 bumi sekalian. Aku hanyalah manusia biasa ataupun aku insan yang lemah .. Hanya mampu berserah .. Hahaha ok macam dah mengarut.

Sepanjang aku tak menulis ni baaaaaaaanyak sangat benda yang jadi tapi tapi tapi yang paling penting aku dah tak bergelar pelajar sekolah lagi! HAHAHAHAHA

Adik2 yang terbaca blog akak ni *kot2 la ada* akak tahu cuti korang diextendkan kan? So manfaatkan la cuti anda2 semua ya sebab nanti pejam celik pejam celik nanti kata2 "alaaaa esok dah sekolah ke??" akan keluar jugak kat mulut engkorang. HAHAHA. Okay macam rasa kejam pulak ayat aku tu. Tolong jangan kecam saya ya adik2? Hehehe :)

Well memang takde apa pun yang aku nak tulis ni. Entah mengapa entah kenapa entah bagaimana aku nak menulis balik. Siyes lawak bila baca entry2 lama. Terasa sangat kebudak-budakan. Maaf ya kalau penulisan saya ni tak sesuai untuk semua lapisan masyarakat? :)

Apa2 pun, terima kasih la ya *kot2 ada* yang baca entry saya yang not-so-entry ni. Tapi sebelum tu moh le kita doa untuk mereka2 yang berada di kawasan banjir esp. pantai timur. Allah takkan uji hamba-NYA melainkan mereka mampu menghadapinya. Dan good luck juga untuk kakak saya yang tengah final, hehehe. I know u can! Hwaiting!!

Alright insya-Allah kita akan bertemu di lain masa. Sekian .. Bye ~ *waving hand*

No comments:

Post a Comment

Anda komen anda hebadd :) Tak percaye , cubelah .